به روز

به روز
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به روز و آدرس javad-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عرضه جهانی شیک ترین تلویزیون دنیا از ماه May ابتدا در کره جنوبی و امریکا آغاز شده و در تابستان در اروپا و دیگر کشورهای جهان ادامه خواهد یافت.

شرکت سامسونگ که از سردمداران بازار لوازم الکترونیکی بوده و چندین جایزه مرتبط با نوآوری و خلاقیت را از آن خود کرده است، زیباترین تلويزيون LED سهبعدی خود را معرفی کرد.
در این سری که سری 9000 نام گرفته، شاهد طراحی زیبا و فناوری پیشرفتهای هستیم که امکان تجربه زیباترین و حرفهای ترین تلویزیون دنیا را به ارمغان میآورد.

به گزارش رسيده از سامسونگ، طراحی این سری از تلویزیونها مانند کیفیت خیرهکننده تصاویر آن تحسینبرانگیز است که در کنار ضخامت 98/7 میلیمتری و تیونر داخلی، جزو باریکترین تلویزیونهای Full HD در این عرصه به شمار میآید.
علاوه بر این، اولین دستگاه کنترل از راه دور با صفحه نمایش لمسی نیز به همراه سری 9000 معرفی شده که امکان تماشای برنامههای تلویزیونی در هر جایی از خانه را بر روی ریموت کنترل حسی ممکن میسازد.

Boo Keun Yoon مدیر ارشد بخش صوتی تصویری شرکت سامسونگ در این باره گفت: «سری 9000 از تلويزيونهای LED سهبعدی نمادی از زندگی ایدهآل امروزی است که بالاترین سطح از کارایی، طراحی زیبا و چشمگیر را به ارمغان آورده که میتواند در جلب رضایت مشتریان در عرصه دیجیتال بسیار موثر باشد.»

پیشرو در طراحی
در ساخت تلويزيونهای LED سری 9000، طراحان سامسونگ تمامی خلاقیت خود در بیان زیبایی و حس در طراحی بدنه باریک این سری را به کار بستند. با به کارگیری فولاد ضد زنگ و ایجاد طراحی زیبا در لبههای باریک این محصول، آنها توانستند محصولی طراحی کنند که اشتیاق و حس وابستگی جالبی را در خریداران ایجاد کنند.

باریکترین تلویزیون LED سه بعدی با کیفیت Full HD
در تلویزیونهای LED سری 9000 از فولاد ضد زنگ در قاب اطراف و پوشش پشت استفاده شده است. برخلاف دیگر برندها در بازار، با وجود تعبیه کردن تیونر تلویزیون، ضخامت این محصول همچنان بسیار باریک است. بلندگوها درون پایه تلویزیون که حالتی شفاف دارد قرار داشته و یک صفحه لمسی جهت کنترل تلویزیون نیز در نظر گرفته شده است.
سری 9000 به چهار پورت HDMI مجهز شده و همچنین با وجود پورت USB 2.0 میتوان هارد دیسکهای USB یا حافظههای فلش را مستقیم به تلویزیون متصل کرده و فایلهای موجود درون آنها را نمایش داد.

کنترل از راه دور با صفحه لمسی
به همراه تلويزيونهاي سری 9000 یک دستگاه کنترل از راه دور مجهز به صفحه لمسی سه اینچی و رنگی عرضه میشود که میتواند به طور زنده آنچه که هم اکنون در حال تماشای آن هستید را بر روی این ریموت مشاهد کنید. همچنين با وجود اين کنترل از راه دور شما ميتوانيد در زمانی که دیگران مشغول تماشای یک فیلم هستند برنامه دلخواه خود را همزمان روی آن ببینید. همچنین مانند یک تلفن همراه هوشمند میتوانید به راحتی از این دستگاه استفاده کرده و در میان محتویات درون آن گشت و گذار کنید.
این کنترل از راه دور دارای خروجی هدفون و قابلیتی به نام Twin View است که امکان تماشای همزمان برنامههای تلویزیونی و فیلمهای Blu-ray یا DVD را فراهم میسازد. این دستگاه دارای صفحه کلید QWERTY بوده و به کمک اتصال بی سیم Wi-Fi و فناوری مادون قرمز میتوان انواع وسایل مختلف مانند تلویزیون، STB و AV را کنترل کرد.

کارایی و کیفیت برتر
سامسونگ همچنان در تأمین بالاترین کیفیت و کارایی جزو برترینها بوده و که این موارد در کالاهای رده بالای خود با به کار بردن فناوریهایی از جمله قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی، اتصال Wi-Fi، پشتیبانی از DLNA، Samsung Apps، Internet@TV ادامه پیدا کرده است.

قابلیت سه بعدی
سری 9000 از Clear Motion Rate 800 HZ بهره میبرد. این قابلیت در برگیرنده استاندارد جدید وضوح حرکت بر پایه اندازهگیری دقت تصویر در یک فیلم است.
همچنین در این سری از 3D Hyper Real Engine (موتور فوق طبیعی سه بعدی) و پردازشگر سه بعدی داخلی نیز استفاده شده است. این پردازنده سه بعدی، اولین پردازنده در نوع خود است که از فرمتهای مختلف سه بعدی از جمله فرمتهای Half Resolution، کنار هم (Side by Side)، بالا به پایین (Top to Bottom) و استاندارد Blu-ray سه بعدی با دقت تصویر کامل پشتیبانی میکند.
همچنین فناوری سه بعدی سامسونگ از طیف رنگی کاملی برای هر چه طبیعیتر شدن تصویر نمایش داده شده بهره میبرد. این پردازش حتی شامل برنامههای تلویزیونی، بازیها و فیلمهای DVD قدیمی نیز میشود که به تصاویر در آنها به طور زنده و همزمان از دو بعدی به سه بعدی تبدیل میشوند. زمانی هم که از قابلیت سه بعدی استفاده نمیکنید، میتوانید از تصاویر تلویزیونهای این سری به عنوان یکی از بهترین صفحهنمایشهای Full HD موجود در بازار و تنها با فشار یک دکمه از مشاهده تصویر سه بعدی لذت ببرید.

محتویات متصل به هم
Allshare امکان اتصال بیسیم و به اشتراک گذاری محتویات میان دستگاههای مختلف فراهم میسازد و به کمک آن کاربر این امکان را پیدا میکند تا عکس، فیلم و موسیقی مورد علاقه خود را از کامپیوتر، تلفن همراه و دوربین دیجیتال خود به تلویزیون منتقل کرده و آنها را به همراه خانواده روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون تماشا کنند.
همچنین به کمک Connect Share Movie کاربران میتوانند یک حافظه فلش یا دوربین دیجیتال را به تلویزیون متصل کرده و به کمک کنترل از راه دور تلویزیون به فیلمها، موسیقی و عکسهای درون آنها دسترسی پیدا کنند.

دوستدار محیط زیست
تمامی این قابلیتها بدون قربانی کردن مدیریت بهینه توان مصرفی که تلویزیونهای LED سامسونگ به خاطر آنها بسیار معروف هستند ارائه میشوند که حتی از استانداردهای موجود نیز جلوتر است.
سامسونگ ماه جاری LED TV سری 9000 را در آمریکا و اروپا عرضه خواهد کرد و در تابستان شاهد عرضه جهانی آن خواهیم بود.



نظرات شما عزیزان:

مدیر وبلاگ
ساعت22:22---30 فروردين 1391
تشکر از این که بهم سر زدی به روز

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, ] [ 21:13 ] [ محمد جواد براری ]

About

در یاد گیری بهم کمک کنیم
Blog Custom
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 24674
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


دانلود فایل